~Felicia's blogg~

Alla inlägg den 29 november 2012

Av ~Felicia - 29 november 2012 10:48

hej allihopa! 


just nu sitter jag i skolan och har svenska och vi skriver fantasy noveller, jag har nt kommit så långt och skulle behöva hjälp! så det här har jag skrivit och det är nt så mckt så komentera om den är bra så kan ni gärna komentera lite hjälp till mig skulle verkeligen behöva det!!!...

så PLEASE!!!   



novell!

 

jag vaknade av att det lät som att de var någon ute  i hallen. jag gick ut dit och såg att en spegel lyste rosa, det lär som om någon ropade mitt namn. jag gick nämre och då lär rösten lite skumt!

- vad vill du, sa jag 

men jag fick inget svar så jag röde speglen och det kändes som vatten. 

det var en stark vind som sög in mig i portalen. jag kom fram till en fin liten värld det var rosa träd massa blommor. Jag gick ner för en liten väg och så såg jag en liten hund valp. Jag satte mig på huk och klappade den, en liten flika kom gående emot mig.

 

- tycker du om min hund?

- ja den är jätte söt och mjuk! sa jag, jag heter Suez föresten. 

 - jag heter Amanda och det här är Ella!

 

 

så komentera eran hjälp!!! så lovar jag att visa när den är klar!     

 
Tidigare månad - Senare månad

Om mig~


Hej, läs gärna om mig här~

Translate here~

Vilka dagar har jag bloggat~

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012
>>>

Mina senaste inlägg~

Söker du något speciellt~

Andra bloggar~


Ovido - Quiz & Flashcards